„Pasiunea pentru învățare este calea către excelență!”
Prima pagină
Despre noi
Conducerea ISJ Brăila
Inspectori şcolari
Compartimente
Organigrama
Instituţii de învăţământ
Învăţământ de stat
Învăţământ particular
Unităţi conexe
Examene naţionale
Programe
Programe sociale
Proiecte educaţionale
Discipline/Domenii
Management
Mobilitate
Perfecţionare
Contact
Luni, 17 februarie 2025
conectare de la IP
18.97.14.88
INFORMAŢII UTILE
02.12.2024 - Admitere 2025 Comunicat de presa
Târgul OFERTELOR EDUCAȚIONALE 2024
COMUNICAT DE PRESĂ - Admitere 2024 - Învățământ profesional și învățământ dual - 29.11.2023
COMUNICAT DE PRESĂ - EN8-2023 - Rezultate iniţiale
citeşte mai mult
ŞTIRI ŞI EVENIMENTE
TELVERDE Bacalaureat 2024 - 0800 500 047
TELVERDE Bacalaureat 2024 - 0800 500 047
TELVERDE Evaluare Naţională 2024 - 0800 500 039
TELVERDE Evaluare Naţională 2024 - 0800 500 039
Înscrierea în învăţământul primar
Pagina principală
Înscrierea în învăţământul primar
PROCEDURĂ SPECIFICĂ DE ÎNSCRIERE A COPIILOR LA CLASA PREGĂTITOARE PENTRU ANUL ȘCOLAR 2024 – 2025, ETAPA A II-A
Cerere tip pentru înscriere la clasa pregătitoare, Etapa 2
Numărul de locuri rămase libere la clasa pregătitoare după Etapa 1, an școlar 2024-2025
Cerere - tip de înscriere la clasa pregătitoare, Etapa I
PROCEDURĂ OPERAŢIONALĂ privind cererile de amânare a înscrierii copiilor la clasa pregătitoare în anul școlar 2024-2025
Art. 15. - (1) Inspectoratele școlare și unitățile de învățământ informează părinții prin afișare la avizier și postare pe site-urile instituțiilor, dupa caz, cu privire la faptul că aplicația informatică nu permite înscrierea la mai multe unități de învățământ. (2) În cazul în care aplicația informatică semnalează că pentru copilul respectiv a mai fost depusă o cerere de înscriere la altă unitate de învățământ, înscrisă în baza de date, întrucât a fost validată, dosarul de înscriere nu este acceptat și rămâne valabilă optțunea deja asumată pentru altă unitate de învățământ.
Numărul de telefon Telverde județean: 0800500038 (funcționează în perioada 28.03.2024 - 21.06.2024, program luni - joi: 8 - 16.30, vineri: 8 - 14)
Modelul de cerere-tip (anexa nr. 2 la Metodologia de înscriere a copiilor in invatamantul primar) pentru evaluarea dezvoltării copiilor
Evaluarea dezvoltarii copiilor, mentionata la art. 6 alin. (1), se efectueaza de catre centrele judetene de resurse si asistenta educationala/Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala doar in situatia copiilor care nu au frecventat gradinita sau care s-au intors din strainatate.
CENTRALIZATOR CIRCUMSCRIPȚII ȘCOLARE, an școlar 2024 - 2025, orașele BRĂILA, IANCA, ÎNSURĂȚEI, FĂUREI (mediul urban)
Pagina 1 din 15
«
‹
1
2
3
4
5
6
7
8
›
»
INFORMAŢII DE INTERES PUBLIC
Înscriere Educaţie Timpurie
Programului Național pentru Reducerea Abandonului Școlar (PNRAS)
Posturi vacante în administraţia publică din România
Legea 544/2001 privind liberul acces la informaţiile publice
Programul naţional pilot "Şcoala după şcoală"
Anunţuri - Informaţii utile
Achiziţii publice
Corpul experţilor în management educaţional
Consiliul consultativ pe discipline
Echivalare şi vizare acte de studii
Strategii
Proceduri
Starea învăţământului
Declaraţii de avere şi interese
Hotărâri ale CA al ISJ Brăila
Bune practici în educaţie
NOUTĂȚI și ARHIVĂ
23.01.2025 - ORDIN nr. 7442 din 19 noiembrie 2024 pentru aprobarea Metodologiei de asigurare a omologării mijloacelor de învăţământ
13.01.2025 - Comunicat privind organizarea și desfășurarea simulărilor județene pentru Examenul Național de Bacalaureat 2025
13.01.2025 - Comunicat privind organizarea și desfășurarea simulărilor județene pentru Evaluarea Națională 2025
24.12.2024 - Procedura operațională privind stabilirea punctajului acordat fiecărui criteriu/subcriteiu pentru selectarea unităților de învățământ în Programul Național ”Masa sănătoasă” (PNMS)
02.12.2024 - Admitere 2025 Comunicat de presa
25.11.2024 - Posturi disponibile ocupabile prin transfer conform art. 32 din Legea nr.153 / 2017
06.11.2024 - Strategia Inspectoratului Școlar Judetean Brăila pentru învățarea pe tot parcursul vieții prin implementarea de proiecte cu finanțare europeană
citeşte mai mult